FANDOM

Klerik Logo

Znak Kleryków

Klerycy – jedna z czterech głównych frakcji i obok Albów najpotężniejsza. Klerycy to zadeklarowani przeciwnicy spożywania eleksu. Gromadzone przez nich zasoby tajemniczego pierwiastka wykorzystywane są do napędzania sprzętu. Prowadzą wojnę z ekspansywną frakcją Albów. W tym celu budują własną, wielką armię i uzbrajają ją w wysoce rozwiniętą technologicznie broń. Opracowali wiele wynalazków, używają m.in. dział plazmowych i mechanicznych wojowników.

Zamieszkują ognistą, pełną skał krainę Ignadon, gdzie znajduje się ich siedziba, Hort. Wyznają boga Calaana, do którego próbują zachęcić wolnych mieszkańców planety, obiecując w zamian zbawienie – którego podstawowym warunkiem jest wyrzeczenie się spożywania eleksu. Wyposażeni są nie tylko w nowoczesne bronie, ale również zaawansowane technologicznie pancerze. Odznacza ich symbol - dwie zakrzywione, czerwone linie tworzące coś na kształt litery Y.

HistoriaEdytuj

PowstanieEdytuj

Wojna z BerserkamiEdytuj

Najazd z XakoruEdytuj

Wielka Ofensywa UlbrichtaEdytuj

Atak na Lodowy PałacEdytuj

CharakterystykaEdytuj

IdeologiaEdytuj

Klerycy pragną powrotu złotych czasów, sprzed uderzenia komety, gdy technologia była na bardzo wysokim poziomie. Nie chcą, by wszystkie wcześniejsze osiągnięcia się zmarnowały. Członkowie frakcji wierzą, że przy pomocy Calaana, technologia pomoże zaprowadzić porządek na planecie Magalan. Według nich, taki system zapewnia bezpieczeństwo i rozwój dla wszystkich wolnych ludzi.

Calaan

Znak Kleryków na jednym z ich plakatów