FANDOM

Albscy separatyści – frakcja, do której gracz nie może dołączyć, ale sprzymierza się z nią niezależnie do jakiej frakcji dołączył. Ich celem jest obalenie władzy Hybrydy i elexetorów oraz powrót do kierowania się logiką, a także ponownego skupienia się na wyniesienie ku nowemu poziomowi ewolucji poprzez elex. Podobnie jak Albowie oni również spożywają ten minerał, ale w umiarkowanej ilości. Niektórzy nawet w ogóle zrezygnowali z jego brania, przez co stali się z powrotem ludźmi, znowu czują i są emocjonalni.

HistoriaEdytuj

W przeszłości byli członkami frakcji Albów. Sprzeciwili się rozkazom Hybrydy i dyrektywie. Założyli własną bazę w wyłączonym konwerterze, skąd prowadzą wszelkie działania. Stosunkowo szybko dowiedzieli się o losie jaki spotkał Jaxa. Mężczyzna został powitany dość przyjaźnie. Dalsze losy separatystów zależą od jego wyborów. Ich zdaniem, Hybryda powinien zginąć i nie dostać żadnej możliwości na zrehabilitowanie się.

Znani separatyściEdytuj

Różnice między Albami z Xakoru a separatystamiEdytuj

Pomimo iż Berserkowie stawiają równą kreskę między Albami a separatystami daje się zauważyć pewne różnice między lojalistami, a rebeliantami. Najważniejsze z nich to:

  • Należy zwrócić uwagę na kolor pancerza - lojaliści mają cały biały, a separatyści biało-żółty;
  • Albowie xakorscy biorą elex na potęgę, a separatystyczni albo biorą umiarkowaną dawkę albo odstawiają całkowicie;
  • Separatyści nie są jedną grupą, ale tworzą kilka małych, w przeciwieństwie do jednolitego Xakoru;
  • Część separatystów, jak Jax, należy również do innej grupy, na przykład do Kleryków, Banitów lub Berserków;